Reklama
 
Blog | Petr Suchánek

Naše myšlení tvoří realitu, ovšem jinak, než jsem si myslel 2/3

Začal jsem experimentovat sám. Funguje to. Naše myšlení opravdu vytváří realitu a lze vytvářet opravdu zajímavé věci i situace.

První díl je psán čistě z materiálního hlediska, ovšem ke správnému pochopení je potřeba i duchovní část.

Myšlenkou lze ohýbat lžičky, nebo pohybovat s věcmi, různě si hrát s živly v přírodě, můžete vidět realitu způsobem, který jste ještě neviděli, třeba v podobě symbolů. V přírodě i mezi námi je spousta předmětů a věcí, které obsahují spousty různých symbolů, které jste již v průběhu let někde viděli. Lze vidět svět, jako jeden velký symbol – například Matrix. Tvoříme si i různé situace, které se nám dějí. Když jsem například bojoval se svým největším strachem, se psi, který jsem získal v dětství, na každém kroku jsem potkal psa a musel jsem těmto situacím čelit. Uklidnit se, nepanikařit a mít na mysli, že je to jen iluze a nesmím podlehnout strachu z pokousání. Když jsem se to naučil a zvládl jsem to, psi jsem nepotkával, ale dělo se to, na co jsem opět znovu intenzivně myslel – což nejčastěji právě bývá strach z něčeho.

Nejdříve je tedy potřeba začít pracovat na sobě, aby tyto nepříjemné efekty byly odstraněny. Zní to jednoduše, ale ono to jednoduché samozřejmě není. Ono zbavit se všech strachů nelze ihned a je třeba velmi intezivně pracovat na své duchovní části, začít s meditacemi, sportem a jinými aktivitami, které vás posunou duchovně.

Reklama

Musel jsem si tak trochu projít svým peklem strachů, které jsem si s sebou nesl a odkládal je řešit. Problém je v tom, že pokud máte nastřádáno opravdu hodně, budete prožívat peklo také opravdu hodně.

Naštěstí jsem měl kde  se  vykecat a udělat si pořádek v hlavě. Hlavně pozor na neznámé lidi v této době. Stačila jedna blbá myšlenka a byl jsem tam, kde jsem byl před tím. Musel jsem se na nějaký čas úplně uzavřít do sebe a do reality jsem se vracel jen k dětem a k manželce. Ostatní jsem nevnímal, ani nepříjimal a snažil se najít nejhlubší místo v sobě, abych mohl začít čistit vše, co příjde po cestě zpět nahoru.

Sledoval jsem různé objevy a nové možnosti vědy, abych lépe pochopil podstatu síly myšlenky.

Ona sama o sobě nestačí, je ji třeba podpořit. Když chcete uvést myšlenku do života je potřeba, aby byla v souladu se světem, Bohem. Lépe řečeno, musíte být v rovnováze mezi materiálním a duchovním světem. Jinak popsáno v dokumentárním filmu poselství Mayů a kruhy v obilí, mluví se tam o zprávě, která k nám hovoří udělejte „kvadraturu kruhu“, kde kruh je duchovní stránka a čtverec materiální stránka.

 

Předsatvte si, že vidíte svět jen ten, který chcete vidět a takto jej vidíte jen vy a nikdo jiný. Všichni ostatní, ač se vám může zdát, že jej vnímají stejně, není to tak. Pomoci druhému vidět svůj svět můžete komunikací a myšlenkami a to pouze tehdy, pokud sám chce.

To co vidíte, slyšíte, vnímáte a cítíte je jen Vaše projekce reality. Každý jiný má svou, odlišnou projekci a proto je v určitých otázkách těžké navzájem se pochopit.

Také lze dobře pozorovat, jak lidé různě vnímají krásu. Pro někoho jste hezký a přitažlivý, naopak pro někoho jiného ošklivý a odpudivý. Kouzlo je v okamžiku při setkání s danou osobou. Když jste zrovna  v dobré náladě a připadáte si svěží, působí to tak i na Vašeho pozorovatele a vidí Vás jinak. Toto se mi například často stává  v rodině, ty jsi nějak zhubnul ne ?

Nee, nezhubnul vážím furt stejně. Hm, ale jsi nějaký jiný.

Časem člověk zjistí, že není čeho se bát a je třeba jen mluvit a vyměňovat si s lidmi různé pohledy na svět, abychom se mohli ve svém myšlení posunout a mohli tak být více v souladu se světem duchovním i materiálním.   

 

Pokračování příště …..

 

Duchovní pohled Jaroslava Duška (velmi zajímavá pasáž, jak vnímá vesmír)

 

Přednáška a zpověď Igora Chauna (zajímý způsob očištění se od svých strachů)

 

Zajímavý pohled Jaroslava Duška na politiku a různé dnešní problémy světa.

zde odkaz – video se mi nepodařilo vložit

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10095690193-pred-pulnoci/411231100252031/